Μια φράση που χρησιμοποιούμε πολύ συχνά για να χαρακτηρίσουμε καθημερινές σειρές κοινωνικού περιεχομένου και συνήθως μακράς διάρκειας. Το όνομα προέκυψε κατά τη δεκαετία του 1920,...
....
όταν το ραδιόφωνο αποτελούσε το δημοφιλέστερο μέσο ψυχαγωγίας σε όλα τα σπίτια.
Στο ραδιόφωνο της εποχής εκείνης, στην Αμερική, υπήρχαν διάφορες σειρές που απευθυνόταν στις γυναίκες ακροάτριες. Μάλιστα, γνώριζαν τεράστια επιτυχία, καθώς οι περισσότερες από τις νοικοκυρές δεν έχαναν ούτε δευτερόλεπτο από τις σειρές αυτές.
Γνωρίζοντας αυτό το στοιχείο, οι ραδιοφωνικοί σταθμοί προσπαθούσαν να βρουν τρόπους για να αυξήσουν τα κέρδη τους. Έτσι άρχισαν να διαφημίζουν προϊόντα τα οποία ενδιέφεραν άμεσα τις γυναίκες της εποχής, ώστε να υπάρχει και η μέγιστη δυνατή ανταπόκριση.
Οι πρώτες εταιρείες που διαφημίστηκαν, ήταν εταιρείες παραγωγής σαπουνιών (όπως η Colgate-Palmolive και η Procter & Gamble). Επειδή οι διαφημίσεις αυτές ήταν σωστά «στοχευμένες», τα κέρδη των αντίστοιχων εταιρειών σημείωναν μεγάλη αύξηση, οπότε έγιναν και οι κύριοι χορηγοί όλων των ραδιοφωνικών σειρών που απευθυνόταν σε γυναίκες.
Με τον καιρό, οι ίδιοι οι ραδιοφωνικοί σταθμοί ονόμασαν τις σειρές αυτές «σαπουνόπερες», εξαιτίας των προϊόντων που διαφημιζόταν κατά τη διάρκειά τους.
ΠΗΓΗ: troktikaras
Σελίδες
ΕτικΕτες
Αθλητικά
Ανέκδοτα
Αστεία κείμενα
Βιογραφίες cin
Βιογραφίες mus
Γενικά
Γιατι;
Γυναίκα
Διάγορα video mus
Διατροφή
Διάφορα cin.
Διάφορα Video
Επιστήμη
Ιατρική-Υγεία
Ιστορία του/της
Μορφές
Ξέρατε ότι...
Παιδί
Παράξενα
Περίεργα Τοπία
Περίεργοι άνθρωποι
Σεξ Σχέσεις
Σπαζοκεφαλιές
Τεχνολογία
ΤΧΤ με νόημα
Φράσεις και Προέλευση
Φρέσκα
Χριστούγεννα
Funny Photo
Funny Video
Photo με νόημα
Quiz
Video με νόημα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου