Οι λάτρεις των δύο τροχών σήμερα πρέπει να ευχαριστούν ένα Γερμανό εφευρέτη τον Γκότλιμπ Ντάιμλερ, ο οποίος πριν από 121 χρόνια δημιούργησε την πρώτη μηχανή για να φτάσουμε στο σήμερα με όλα τα τεχνολογικά θαύματα όπου μπρούμε να καβαλήσουμε…
Στην ηλικία των 13 είχε ολοκληρώσει το σχολείο και τις Κυριακές έκανε μαθήματα ζωγραφικής. Τότε......
.... εξέφρασε το ενδιαφέρον του για την μηχανική σχεδιάζοντας διάφορα πράγματα σχετικά με αυτό που του άρεσε.
Το 1852 στα 18 του αποφάσισε να ασχοληθεί με αυτό που είχε κερδίσει την καρδιά και το μυαλό του. Έφυγε από το σπίτι του και βρέθηκε στην Στουτγάρδη, εκεί που βρήκε την πρώτη του δουλειά ως μηχανικός αλλά κάτι του έλλειπε… Πήγε στο πολυτεχνείο της Στουτγάρδης( το γήπεδο της γερμανικής ομώνυμης ομάδας έχει πάρει το όνομα του, Gottlieb Daimler Stadion) και ξεκίνησε με τον καιρό μια περιοδεία στην Ευρώπη ώστε να κερδίσει γνώσεις και εμπειρίες.
Στα 29 του δημιούργησε το δικό του εργαστήριο-κυρίως με φιλανθρωπικό χαρακτήρα- σε ένα ορφανοτροφείο. Εκεί βρίσκονταν ο Βίλχεμ Μέιμπαχ(Wilhelm Maybach ) σε ηλικία 19 ετών, με τον οποίο αργότερα συνεργάστηκε αρκετά.
Μερικά χρόνια αργότερα το 1872 σε ηλικία 38 ετών οι δύο άντρες δούλεψαν ξανά μαζίστο Deutz-AG-Gasmotorenfabrik με τον Μέιμπαχ να είναι γενικός διευθυντής σχεδιασμού. Ο Όττο ήταν ο ιδρυτής της τετράχρονης μηχανής(Four stroke Cycle).
Τα προβλήματα όμως που υπήρχαν με τον Nikolaus August Otto, φημολογείται πως ο Όττο ζήλευε τον Ντάιμλερ για τις ικανότητες του, ανάγκασαν τον τελευταίο να αποχωρήσει
Ντάιμλερ και Μέιμπαχ έφυγαν μαζί και γύρισαν στην Στουτγάρδη το1882 και το πρώτο που έκαναν ήταν να νοικιάσουν μια αποθήκη στο Κάνστατ. Τότε είχαν 75.000 χρυσά μάρκα, τα οποία είχαν πάρει ως αποζημίωση για την απόλυση τους.Οι εργασίες καλά κρατούσαν μέρα νύχτα, κάτι που τρόμαξε τους γείτονες. Η αστυνομία έκανε το καθήκον της ερευνώντας την αποθήκη. Αυτό που βρήκαν οι αστυνομικοί ήταν μόνο μηχανές…
Το 1890 ιδρύθηκε η Daimler Motoren Gesellschaft (Daimler Engines Company) η αλλιώς DMG με διευθυντή σχεδιασμού τον Μέιμπαχ. Οι δύο άντρες σκέφτηκαν να κάνουν κάτι μοναδικό. Να σχεδιάσουν δηλαδή μια μηχανή για τη ξηρά, τη θάλασσα και τον ουρανό. Από εκεί προέρχεται και το σήμα της Mercedes.
Ντάιμλερ και Μέιμπαχ πέρασαν αρκετές ώρες ώστε να καταφέρουν να τροφοδοτήσουν με το κατάλληλο καύσιμο τον τετράχρονο κινητήρα του Όττο και αναζήτησαν αυτό στα υποπροϊόντα του πετρελαίου. Τελικά η βενζίνη, που μέχρι τότε πωλούνταν στα φαρμακεία, ήταν η επιλογή τους.
Φτάνοντας λοιπόν στο 1885 έχουμε την πρώτη μηχανή η οποία ήταν αερόψυκτη, μονοκύλινδρη(μάλιστα ο κύλινδρος ήταν οριζόντια και μελλοντικά τοποθετήθηκε κάθετα από τους Ντάιμλερ, Μέιμπαχ), και βαλβίδες που επιτρέπαν την υψηλή
λειτουργία ταχύτητας. Τότε έφτανε μέχρι και 600 στροφές και απέδιδε ένα άλογο.
Το 1900 ο Ντάιμλερ πέθανε και ο Μέιμπαχ παραιτήθηκε από την DMG το 1907. το 1924 έγινε συγχώνευση με την εταιρεία του Karl Benz την Benz&Cie και το 1926 οι δύο εταιρείες έγιναν η Daimler-Benz AG η οποία τώρα είναι μέρος της Daimler Chrysler.
ΠΗΓΗ: motosykleta.gr
Σελίδες
ΕτικΕτες
Αθλητικά
Ανέκδοτα
Αστεία κείμενα
Βιογραφίες cin
Βιογραφίες mus
Γενικά
Γιατι;
Γυναίκα
Διάγορα video mus
Διατροφή
Διάφορα cin.
Διάφορα Video
Επιστήμη
Ιατρική-Υγεία
Ιστορία του/της
Μορφές
Ξέρατε ότι...
Παιδί
Παράξενα
Περίεργα Τοπία
Περίεργοι άνθρωποι
Σεξ Σχέσεις
Σπαζοκεφαλιές
Τεχνολογία
ΤΧΤ με νόημα
Φράσεις και Προέλευση
Φρέσκα
Χριστούγεννα
Funny Photo
Funny Video
Photo με νόημα
Quiz
Video με νόημα
1 σχόλια:
Αναρωτιεμαι ποσο λιγο θα μοιαζουν οι μηχανες που θα κατασκευαστουν σε 50 χρονια απο σημερα, με τις σημερινες.
Με ποιο τροπο θα κανουν οι εταιριες τα σημερινα ss να μοιαζουν αχρηστα και παλια, με μονες αξιες την ιστορικη και την αισθητικη τους;
Ποσα χιλιομετρα θα πιανουν;
Ποσα θα ειναι τα αλογα τους;
Θα..... Εχουν ρόδες;;;
Δημοσίευση σχολίου