Τέσσερα χέρια κλείνουν το φέρετρο παρά τις αγωνιώδεις κραυγές του θύματος που βρίσκεται μέσα. Τα καρφιά καρφώνονται με δύναμη και ο ήχος του χώματος που πέφτει πάνω στο κλειστό φέρετρο ρίχνει το θύμα σε ...
....απελπισία.Μετά πέντε λεπτά που μοιάζουν αιώνες, το φέρετρο ανοίγει και τα χρώματα της ζωής εισβάλλουν ακόμη πιο εκτυφλωτικά από πριν, με το παρολίγον θύμα να παραδίδεται σε λυγμούς και να δηλώνει αποφασισμένο να ζήσει μια καλύτερη και πιο γεμάτη ζωή.
ΠΡΟΒΕΣ ΘΑΝΑΤΟΥ
Καλωσήρθατε στις πρόβες θανάτου που αποτελούν την τελευταία λέξη της «μόδας» στη Νότια Κορέα, μια χώρα που μετά το ευ-ζην αποφάσισε να στραφεί και στο «ευ-θνήσκειν».
Ορμώμενος από τα υψηλά ποσοστά αυτοκτονιών, που φτάνουν τις 24,7 περιπτώσεις ανά 100.000 άτομα -δηλαδή το υψηλότερο ποσοστό στον ανεπτυγμένο κόσμο- αλλά και τα πολλά διαζύγια, ένας 40χρονος πρώην ασφαλιστής ίδρυσε την εταιρεία Korea Life Consulting, η οποία προσφέρει σκηνοθετημένες κηδείες με στόχο να πείσει τους Κορεάτες να δουν τη ζωή με άλλο μάτι.
Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2004, μετά τον θάνατο από δυστύχημα των δύο αδερφών του ιδιοκτήτη, ο οποίος μέχρι σήμερα έχει πραγματοποιήσει 50.000 σκηνοθετημένες κηδείες.
ΤΟ ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΟ
Με ήπια φωνή και συναισθηματικές εξάρσεις που παραπέμπουν σε τηλε-ευαγγελιστή, ο Κο Μιν-Σου εισάγει τους υποψήφιους... νεκρούς στην κηδεία τους, δίνοντάς τους έναν υπολογιστή προσδόκιμου ζωής, που μετρά τον εναπομείναντα χρόνο τους πάνω σε αυτή τη γη μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο.
Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες μεταφέρονται σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, όπου κάθονται σε γραφεία υπό το φως κεριών και καλούνται να γράψουν τη διαθήκη τους. Η διαθήκη αυτή δεν περιορίζεται στο μοίρασμα της περιουσίας, αλλά περιλαμβάνει και επιστολές προς την οικογένεια και τους συναδέλφους και αποτελεί επί της ουσίας έναν προσωπικό απολογισμό της ζωής τους.
Σε αυτή τη φάση, οι συμμετέχοντες αρχίζουν ήδη να συγκινούνται, και κυρίως οι γυναίκες κλαίνε σκεπτόμενες τι αφήνουν πίσω τους.
Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, όπως και η φωτογράφηση για την αναμνηστική φωτογραφία στο υποτιθέμενο μνήμα, οι υποψήφιοι εισέρχονται στο «δωμάτιο της εμπειρίας θανάτου».
Πρόκειται για έναν μεγάλο, σκοτεινό χώρο, γεμάτο ανοιχτά φέρετρα, με μόνη διακόσμηση φωτογραφίες διάσημων... μακαριτών, όπως η Λαίδη Νταϊάνα και ο Ρόναλντ Ρίγκαν. Σε έναν μικρό βωμό τοποθετείται το πορτρέτο καθενός μαζί με λουλούδια και ο «μελλοθάνατος» επιλέγει το φέρετρο του γούστου του.
Φορά την παραδοσιακή ρόμπα των νεκρών, διαβάζει τη διαθήκη του και μπαίνει στο φέρετρο.
Ενας άνδρας ντυμένος με την παραδοσιακή στολή του αγγελιaφόρου των νεκρών, αφήνει ένα λουλούδι στο στέρνο κάθε «νεκρού» και τότε κλείνουν τα καπάκια των φέρετρων και αρχίζει η διαδικασία ταφής.
Οι υπάλληλοι της εταιρείας χτυπούν τα άκρα του φέρετρου με σφυρί, σαν να καρφώνουν καρφιά και πετούν όσο πιο ηχηρά μπορούν το χώμα επάνω του. Στη συνέχεια φεύγουν από την αίθουσα για 5 λεπτά, που για τους «νεκρούς» μοιάζουν με τουλάχιστον μισή ώρα.
ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ
Μόλις ανοίξουν τα φέρετρα, ο Κο τους ρωτά τι ένιωσαν και οι περισσότεροι νιώθουν μεγάλη όρεξη για ζωή και τη διάθεση να διορθώσουν τα λάθη τους και να ζήσουν με μεγαλύτερη ένταση κάθε στιγμή.
Το επόμενο βήμα του δαιμόνιου επιχειρηματία είναι οι σκηνοθετημένες αποτεφρώσεις, που είναι επίσης δημοφιλείς στις χώρες αυτές, αλλά και άλλες «προσομοιώσεις», όπως για παράδειγμα η ζωή σε ένα κελί φυλακής.
«Με αυτόν τον τρόπο πιστεύω ότι κάποιος που σκέφτεται να διαπράξει κάποιο έγκλημα, θα το ξανασκεφτεί, βλέποντας πώς είναι να χάνεις την ελευθερία σου», εξηγεί ο εμπνευστής των σκηνοθετημένων κηδειών.
50.000 ΚΟΡΕΑΤΕΣ "ΚΗΔΕΥΤΗΚΑΝ"
Η εταιρεία Korea Life Consulting ιδρύθηκε το 2004 κι έχει πραγματοποιήσει μέχρι σήμερα πάνω από 50.000 σκηνοθετημένες κηδείες. Οι «πελάτες» της ζουν όλη τη διαδικασία της ταφής και όταν ανοίξει ξανά το φέρετρο οι περισσότεροι δείχνουν έτοιμοι να διορθώσουν τα λάθη τους και να ζήσουν με μεγαλύτερη ένταση κάθε στιγμή.
ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΠΑΡΟΤΡΥΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ "ΚΗΔΕΙΕΣ" !!
Πολλές κορεατικές επιχειρήσεις, όπως η Samsung, η Hyundai και η Kyobo Life Insurance, στέλνουν τακτικά τους εργαζόμενούς τους στα «σεμινάρια» αυτά, αφενός για να τους βοηθήσουν να θέσουν εκ νέου προτεραιότητες στη ζωή τους και αφετέρου ως ένα μέτρο για την αποφυγή αυτοκτονιών.
«Τα τελευταία τριάντα με σαράντα χρόνια έχουν συντελεστεί τεράστιες αλλαγές και οι άνθρωποι δυσκολεύονται να συμβαδίσουν με τους καπιταλιστικούς ρυθμούς», εξηγεί ο πρόεδρος της Κορεατικής Ενωσης για την Πρόληψη των Αυτοκτονιών, «ενώ ταυτόχρονα έχουν χαλαρώσει τα δίκτυα κοινωνικής υποστήριξης».
Οι εργαζόμενοι δουλεύουν πάρα πολλές ώρες ημερησίως, κυνηγώντας την καλύτερη ποιότητα ζωής, με αποτέλεσμα το οικοδόμημα που χτίζουν να καταρρέει υπό τη μεγάλη ψυχολογική πίεση.
Η μεγάλη επιτυχία της Korea Life Consulting έχει βρει μιμητές και ο Κο προσανατολίζεται στην επέκταση της επιχείρησης σε Κίνα και Ιαπωνία, που επίσης έχουν υψηλά ποσοστά αυτοκτονιών.
www.ethnos.g
www.troktikaras.com
Σελίδες
ΕτικΕτες
Αθλητικά
Ανέκδοτα
Αστεία κείμενα
Βιογραφίες cin
Βιογραφίες mus
Γενικά
Γιατι;
Γυναίκα
Διάγορα video mus
Διατροφή
Διάφορα cin.
Διάφορα Video
Επιστήμη
Ιατρική-Υγεία
Ιστορία του/της
Μορφές
Ξέρατε ότι...
Παιδί
Παράξενα
Περίεργα Τοπία
Περίεργοι άνθρωποι
Σεξ Σχέσεις
Σπαζοκεφαλιές
Τεχνολογία
ΤΧΤ με νόημα
Φράσεις και Προέλευση
Φρέσκα
Χριστούγεννα
Funny Photo
Funny Video
Photo με νόημα
Quiz
Video με νόημα
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου