Μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα το λογότυπο της Google έχει γίνει τόσο αναγνωρίσιμο όσο της Nike και Coca Cola.
Η Ruth Kedar, η γραφίστρια που δημιούργησε
το τωρινό διάσημο λογότυπο, παρουσιάζει τις πρωτότυπες εκδόσεις που οδήγησαν στα άμεσα αναγνωρίσιμα χρώματα και το γραφικό χαρακτήρα “Catull”, τα οποία καθορίζουν το εμπορικό σήμα της Google.Η Kedar συνάντησε τους ιδρυτές της Google, Sergey Brin και Larry Page μέσω ενός κοινού φίλου πριν 11 χρόνια στο Πανεπιστήμιο του Stanford, όπου ήταν βοηθός καθηγητή.
Ο Page και ο Brin, οι οποίοι δυσκολεύονταν να βρουν ένα λογότυπο για την επερχόμενη μηχανή αναζήτησης τους, ζήτησαν από την Kedar να σχεδιάσει μερικά πρωτότυπα. «Δεν είχα καμία ιδέα τότε ότι η Google θα γινόταν τόσο διάσημη, όπως είναι σήμερα, ή ότι η επιτυχία της θα ήταν τέτοιου μεγέθους,» λέει η Kedar.
- 1η προσπάθεια: Typeface: Adobe Garamond
- 2η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 3η προσπάθεια: Typeface: ITC Leawood
- 4η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 5η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 6η προσπάθεια: Typeface: ITC Leawood
- 7η προσπάθεια: Typeface: Catull
- 8η προσπάθεια και τελική: Typeface: Catull
ΠΗΓΗ: otherside
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου