Επειδή ευαισθησίες για το περιβάλλον έχουν και οι πλούσιοι κάτοικοι του πλανήτη, η Porsche προετοιμάζεται για την επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης. Στα άμεσα πλάνα της μάρκας είναι η κατασκευή ενός ακόμη υβριδικού αυτοκινήτου, ενός ηλεκτρικού και της υβριδικής έκδοσης του μοντέλου που ονειρεύονται οι οικογενειάρχες....
Ειδικότερα η γερμανική εταιρεία που ειδικεύεται στα σπορ αυτοκίνητα υψηλών επιδόσεων, ανακοίνωσε ότι ξεκίνησαν οι εργασίες για να ολοκληρωθεί το πρόγραμμα κατασκευής της υβριδικής Porsche 918 Spyder. Επίσης, στις αρχές του 2011 θα αρχίσουν οι δοκιμές τριών Boxster εφοδιασμένων με ηλεκτροκινητήρα. Στο τέλος της επόμενης χρονιάς θα κυκλοφορήσει η Panamera Hybrid.
Να θυμίσουμε ότι η πρώτη επαφή της μάρκας με την υβριδική τεχνολογία ήταν η υβριδική Cayenne. Η τελευταία γενιά του πολυτελούς SUV, με υβριδικό σύστημα κίνησης έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από τους υποψήφιους αγοραστές και τα πρώτα στοιχεία δείχνουν αξιόλογη αύξηση των πωλήσεων. Η δεύτερη προσπάθεια αφορά την αγωνιστική GT3 R Hybrid και τώρα ακολουθούν τα επόμενα στάδια του μεγαλεπήβολου προγράμματος.
Τα πλουσιόπαιδα δίνουν προκαταβολή για να πάρουν μια θέση στη λίστα παραγγελιών της νέας υβριδικής Porsche. Δεν πρόκειται για ένα ακόμη μοντέλο της γερμανικής εταιρείας, αλλά για μια ειδική κατασκευή η οποία διαθέτει ίσως το τελειότερο τεχνολογικό υπόβαθρο που έχει εφαρμοσθεί σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Τα στελέχη της μάρκας, επειδή γνωρίζουν όλες τις λεπτομέρειες του αυτοκινήτου, πιστεύουν ότι η ενδεικτική τιμή των 500.000 ευρώ στη Γερμανία είναι μια λογική προσέγγιση για ένα τόσο εξελιγμένο αυτοκίνητο. Μην παραξενευτείτε αν στη λίστα υπάρχουν και μερικοί γνωστοί έλληνες εφοπλιστές και επιχειρηματίες που ξεπέρασαν τις επιπτώσεις από την οικονομική κρίση.
Η ιστορία της Porsche 918 Spyder ξεκίνησε στη φετινή Διεθνή Εκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης. Το πρωτότυπο που εκτέθηκε απέσπασε θετικές κριτικές και δεν ήταν λίγοι εκείνοι οι επισκέπτες που δήλωσαν ενδιαφέρον σε περίπτωση υλοποίησης του προγράμματος. Τα στελέχη της μάρκας αξιολόγησαν τις προσφορές, έκαναν έρευνες σε πολλά κράτη και αποφάσισαν να δώσουν το πράσινο φως για την εξέλιξη και κατασκευή του υβριδικού supercar.
Το πρωτότυπο διέθετε έναν V8 κινητήρα ισχύος 500 ίππων και δυο ηλεκτροκινητήρες που απέδιδαν 215 ίππους. Η συνολική απόδοση άνω των 700 ίππων μετατρέπει το αυτοκίνητο σε μικρό αεροπλάνο. Το τυπικό τεστ 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 3,2'' και η τελική φθάνει τα 320 χλμ./ώρα.
Η υβριδική τεχνολογία κάνει το θαύμα της και σε δυο ακόμη καθοριστικούς τομείς. Μέση κατανάλωση 3 λίτρα ανά 100 χλμ. και εκπομπές ρύπων CO2 70 γρ./χλμ. Πρόκειται για υψηλά τεχνικά χαρακτηριστικά που επιβεβαιώνουν την εξέλιξη των υβριδικών συστημάτων. Ποιος θα τολμήσει να αμφισβητήσει την ανάγκη για θέσπιση κινήτρων ανάπτυξης της αγοράς των υβριδικών αυτοκινήτων;
Μην ξεχνάμε ότι εκτός από την ιδιαίτερη περίπτωση της Porsche, αρκετές μάρκες έχουν επιδοθεί σε αγώνα δρόμου για την κατασκευή αυτοκινήτων που σέβονται το περιβάλλον. Πρόσφατα, η Porsche 918 Spyder Hybrid έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο δρόμο. Μεταφέρθηκε αεροπορικώς από τη Γερμανία στο Μοντερέι της Καλιφόρνιας.
ΠΗΓΗ: enet.gr
http://tapantaedo1.blogspot.com/
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου