Ολοκληρώθηκε ο κατάλογος της Interbrand με τα 100 κορυφαία εμπορικά σήματα παγκοσμίως για το 2010. Ξεχωρίζουν ανάμεσα τους οι πιο γνωστές εταιρείες ένδυσης, πληροφορικής και κινητής τηλεφωνίας, τροφίμων, καλλυντικών αλλά και οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες.
Στην πρώτη τριάδα βρίσκονται........... η Coca-Cola, με την αξία του εμπορικού της σήματος να υπολογίζεται στα 70,45 δισ. δολάρια, η IBM, στα 64,7 δισ. δολάρια, και η Microsoft, στα 60,89 δισ. δολάρια.
Ακολουθούν στις πρώτες είκοσι θέσεις, η Google, η General Electric, η Mc Donald's, η Intel, η Nokia, η Disney, η HP, η Toyota, η Μercedes-Benz, η Gillette, η Cisco, η BMW, η Louis Vuitton, η Apple, η Marlboro, η Samsung και η Honda.
Την 100η και τελευταία θέση της κατάταξης καταλαμβάνει η Burberry.
Η μεγαλύτερη αύξηση στην αξία εμπορικού σήματος αφορά για φέτος την Apple, η οποία σκαρφάλωσε στη 17η από την 20η θέση. Αντιθέτως, εκτός λίστας έμεινε ο βρετανικός πετρελαϊκός
κολοσσός BP, ύστερα από την τεράστια οικολογική καταστροφή στον Κόλπο του Μεξικού.
Οι παράμετροι, τα δέκα κριτήρια επιλογής, των 100 "καλύτερων" εταιρειών είναι η δέσμευση, η προστασία, η διαφάνεια, η υπευθυνότητα, η αυθεντικότητα, η συνέπεια, η παρουσία, η αναγνωρισίμότητα, η σταθερότητα και η διαφοροποίηση.
For best global brands 2010 click here
ΠΗΓΗ: kryfokamari
Σελίδες
ΕτικΕτες
Αθλητικά
Ανέκδοτα
Αστεία κείμενα
Βιογραφίες cin
Βιογραφίες mus
Γενικά
Γιατι;
Γυναίκα
Διάγορα video mus
Διατροφή
Διάφορα cin.
Διάφορα Video
Επιστήμη
Ιατρική-Υγεία
Ιστορία του/της
Μορφές
Ξέρατε ότι...
Παιδί
Παράξενα
Περίεργα Τοπία
Περίεργοι άνθρωποι
Σεξ Σχέσεις
Σπαζοκεφαλιές
Τεχνολογία
ΤΧΤ με νόημα
Φράσεις και Προέλευση
Φρέσκα
Χριστούγεννα
Funny Photo
Funny Video
Photo με νόημα
Quiz
Video με νόημα

0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου