Change Text Size
Small Medium Large Larger Largest

20/3/11

Ποιές τροφές μπορούν να αντικαταστήσουν το κρέας;

Σημαντικές για τη διατροφή και τον οργανισμό μας είναι οι πρωτεΐνες. Ως γνωστόν, η πλουσιότερη σε πρωτεΐνες τροφή είναι το κρέας, το οποίο όμως στερούμαστε την περίοδο της Σαρακοστής. 



Τι μπορούμε να κάνουμε λοιπόν όταν νηστεύουμε ώστε να συνεχίζουμε να λαμβάνουμε τα απαραίτητα για τον οργανισμό μας συστατικά; Οι ειδικοί παρουσιάζουν μερικές… νηστίσιμες εναλλακτικές λύσεις.

Αν σας αρέσουν τα φρούτα λοιπόν, για να είστε διπλά κερδισμένοι και να εξασφαλίσετε έξτρα πρωτεΐνες, μία ιδανική λύση αποτελεί το αβοκάντο, που βοηθά πολύ και στην πέψη.

 Στην κατηγορία των οσπρίων, χαμηλά σε λιπαρά, αλλά πλούσια σε πρωτεΐνη είναι τα ρεβίθια, που αποτελούν πολύτιμο φίλο της διατροφής μας, καθώς κατά 23% αποτελούνται από πρωτεΐνη. Ακόμα πιο πλούσια σε ευεργετικά συστατικά γίνονται αν συνδυαστούν με ρύζι. Το ίδιο πλούσια σε ίνες, αλλά και βιταμίνη C και βιταμίνη K είναι τα μπιζέλια.

Το κινόα, που είναι διαθέσιμο σε πολλά σούπερ μάρκετ, από την άλλη πλευρά διαθέτει 13% πρωτεΐνη, ενώ συνδυάζεται ιδανικά με λαχανικά.

Ενας άλλος τρόπος να πάρουμε πρωτεΐνη χωρίς να γευτούμε κρέας είναι η σούπα μίσο, ιαπωνικής προέλευσης, τροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, ενώ μπορεί να βοηθήσει και στην αντιμετώπιση της υπέρτασης. Με τρεις μερίδες αυτού του παραδοσιακού φαγητού της Ιαπωνίας έχουμε κερδίσει όση πρωτεΐνη θα μας προσέφερε και ένα φιλέτο κοτόπουλου.

Γι’ αυτούς που δεν τα πάνε καλά με τα λαχανικά και τα φρούτα υπάρχουν και άλλες λύσεις, όπως αυτή του φυστικοβούτυρου. Περιέχει τις ίδιες αντιοξειδωτικές ουσίες με ένα ποτήρι κόκκινο κρασί, ενώ αποτελείται από 28% πρωτεΐνη.

Αλλες τροφές που βοηθούν πολύ τον οργανισμό μας αν βρισκόμαστε σε περίοδο νηστείας είναι τα παντζάρια, το καφέ ρύζι και η βρώμη. Για όσους απολαμβάνουν περισσότερο την εξωτική κουζίνα, οι ειδικοί προτείνουν την καρύδα και το γάλα της.

Παρ’ όλα αυτά, για να μπορέσει ο οργανισμός μας να απορροφήσει το πρωτεϊνικό περιεχόμενο των παραπάνω τροφίμων θα πρέπει, όπως συμβουλεύουν οι ειδικοί διατροφολόγοι, να τις καταναλώνουμε σε αρκετά μεγάλες ποσότητες, αλλά και σε σωστούς συνδυασμούς.


Espressonews.gr
ΠΗΓΗ: www.madata.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...